MASAŽA KAO GENERATOR SREĆE I USPJEHA

Pitate se kako mi masaža može pomoći da se osjećam bolje? Ili kako da budem uspješniji? U sljedećem tekstu predstavljamo činjenice na koji način masaža doprinosit boljem i kvalitetnijem život.

  • Sat vremena masaže za tijelo znači kao 7-8 sati sna. U samo sat vremena kvalitetne masaže, vaše tijelo se regenerira kao da je spavalo cijelu noć. Zamislite što to znači ne samo za tijelo već i za vaš um. Čini vas bistrijim, bržim, fokusiranim.
  • Masaža smanjuje hormone stresa. Još jedna dokazana činjenica. Umjesto da ste napeti i nervozni zbog nakupljenog stresa, masaža vaš opušta i dopušta da se usmjerite na one bitne stvari u svom životu.
  • Dokazano povećava razinu hormona sreće. I tu masaža djeluje odmah. Ljudi se, nakon masaže, odmah osjećaju bolje i pozitivnije. Što se, naravno, održava i na samu kvalitetu života.
  • Masaža podiže samopouzdanje. Tretirajući mišiće masaža u tome djeluje slično kao vježbanje. Podižući razinu samopouzdanja.
  • Masaža umanjuje i/ili eliminira bolove u vratu i leđima. Kako masaža potiče cirkulaciju, opušta mišiće i napetosti, smanjuje kompresiju živaca tako i smanjuje bolove. Čini vas fleksibilnijim i pokretljivijim.
  • Podiže imunitet i daje veću otpornost na bolesti. Prema istraživanjima ljudi koji su redovno prakticirali odlazak na masažu, puno su manje bili podložni raznim bolestima, uključujući i sezonske zimske bolesti poput gripe i prehlada.
  • Drastično smanjuje migrene i glavobolje. Mnoga istraživanja su potvrdila da masaža odmah smanjuje migrene i glavobolje. Naravno da to djeluje na vaše sveukupno raspoloženje.  
  • Masaža je izuzetno učinkovita protiv nesanice. Često čujemo kako ljudi kažu da nakon masaže spavaju „kao bebe“.  Ako imate problema sa spavanjem, možda je masaža bolji „lijek“ nego tableta. Još jedna činjenica.

Postoji još mnogo razloga zašto je masaža danas postala neophodna. Masaža ima veliki utjecaj na cjelokupno zdravlje, ali i izgled čovjeka. Osim što poboljšava držanje, te nam tako podiže samopouzdanje koje se vidi, koža postaje ljepša, elastičnija i sjajnija, ali masažom se ističe upravo ono isijavanje balansiranog fizičkog i mentalnog bića. Također održava tijelo u formi, opušta živčani sustav, te potiče bolju eliminaciju štetnih tvari iz organizma. Ne bez razloga većina uspješnih ljudi, redovno prakticira masažu.

Saznajte više o nama.

Provjerite naš Youtube kanal

Zanima vas više o masaži?

Ispunite formular kako bi vam slati naše nove objave. Također potražite razne informativne tekstove na našem blogu.

    S ovime izjavljujete da ste upoznati i da se slažete s pravilma privatnosti.

Koliko dugo moram čekati nakon masaže da bi vježbao?

Vježbanje nakon masaže

Tu ne mislimo na sportske masaže prije treninga, koje su kraće i intenzivnije. Takve sportske masaže su namijenjene zagrijavanju i pripremanju tijela za napore. Ovdje govorimo o masaži cijelog tijela u trajanju od cca 60 minuta.

Uobičajeno je stajalište da se izbjegavaju naporne tjelovježbe najmanje 24 sata nakon masaže cijelog tijela. Vježbanje nakon masaže može potaknuti bolove u mišićima i poništiti dobrobiti koje je masaža učinila mekom tkivu. Pod pojmom naporne tjelovježbe mislimo na aktivnosti tipa trčanje, dizanje utega, aerobik ili joga visokog intenziteta i slično.

Lagane vježbe su dobrodošle, tipa umjerenog hodanja, laganog istezanja, plivanja laganim tempom. Meko tkivo nakon masaže omekani te postane malo „gelasto“. Stručni naziv za to je „tiksotropni učinak“. To stanje traje nekih 24 sata pa naporna tjelovježba može vratiti tkivo u stanje napetosti i boli, pa čak izazvati i neke nove i/ili jače napetosti.

Obično se preporučuje klijentima da se smire navečer i sljedećeg dana, nakon sesije masaže. Dodatan unos vode je preporučljiv, kako bi hidratizirali tijelo i smanjilo osjetljivost. Topla kupka s mineralnim solima i/ili čaj od kamilice umirit će tijelo i smanjiti stres koji je jedan od većih faktora napetosti i boli mišića.

Nekim osobama, pogotovo vrlo aktivnim, je vrlo teško se držati ovih smjernica. Njima se preporučuje trening prije same masaže, najbolje uvečer prije dana odmora. Tako će tijelo dodatno opustiti i priuštiti mu oporavak i spremnost na izazove.

Imate dodatnih pitanja? Komentirajte članak ili nam se obratite putem kontakt obrasca ili telefona.

Prijavite se na naš newsletter i redovno primajte korisne članke i savjete.

kontaktirajte

Sviđa Vam se članak? Podijelite ga s prijateljima putem društvenih mreža.

Masaža starijih osoba

Masaža i zdravlje

U terapiji masažom ne može se pristupiti starijim osobama na jednak način kao i prema mlađoj populaciji. Kako tijelo, tako i um starijih se u mnogočemu razlikuje. Prvo je potrebno osigurati potpunu udobnost klijenta, kao i uspostaviti povjerenje. Na žalost masaža kod starijih osoba nije baš previše popularno, što zbog nedostatka razumijevanja između generacije, što zbog financijskog stanja naših umirovljenika. Ipak potrebno je naglasiti da masaža kod starijih osoba može donijeti mnoge dobrobiti i osjetno poboljšanje kvalitete života.

Zašto je masaža toliko važna?

Prije svega stariji ljudi s vremenom postaju sve manje i manje aktivni, što negativno utječe na kvalitetu života. Upravo bi tu masaža mogla održavati mišiće u formi i pomoći u smanjivanju znakova starenja. Također bi pozitivno djelovala u prevenciji mnogih bolesti koje povezujemo sa smanjenom tjelesnom aktivnošću. Poboljšavanjem cirkulacije, održava tijelo i srce u formi. Poznata je i ona činjenica da jedan sat masaže za tijelo znači kao 6-7 sati sna, što onda rezultira boljim raspoloženjem i većom energijom.

Kakve se tehnike primjenjuju?

Kod masaže starijih osoba primjenjuju se tehnike s laganim pritiskom, milovanjem, istezanjem i gnječenjem određenih točaka na tijelu. Te tehnike ne samo da će relaksirati, već će ublažiti bolove artritisa. Poboljšati će podmazivanje zglobova i opustit napete mišiće. Potrebno je biti dodatno oprezan zbog osjetljivosti tijela starijih osoba. Zato je vrlo bitno da masažu izvodi kvalificirani i iskusan terapeut koji mora osigurati da su primijenjmasaža starijih osobaene tehnike sigurne za osobu i dodatno paziti na pritisak i intenzitet same masaže. Potrebno se individualno prilagoditi klijentu kako ne bi došlo do jačeg pritiska i intenziteta nego tkivo može podnijeti.

Dobrobiti masaže za starije osobe

Postoji dosta istraživanja na ovu temu koja su pokazala da masaža ima blagotvorno djelovanje na psihofizičko zdravlje i dobrobit starijih osoba. Pokazalo se da masaža ima veoma pozitivan učinak na osobe koje pate od Alzheimera.

Neke od dobrobiti masaže:

  • Masaža relaksira i daje osjećaj udobnosti
  • Pomaže u nošenju s depresijom poznijih godina
  • Poboljšava komunikaciju kod starijih osoba
  • Povećava raspon kretanja udova
  • Ublažava bol kod osoba s artritisom
  • Poboljšava mentalno zdravlje starijih osoba
  • Povećava razinu energije
  • Povećava snagu i poboljšava koordinaciju mišića
  • Poboljšava cirkulaciju krvi u tijelu
  • Pomaže u smanjivanju bolova povezanih s različitim tegobama i poboljšava kvalitetu života
  • Poboljšava držanje tijela
  • Uklanja napetost mišića
  • Masaža čini tijelo fleksibilnijim
  • Masaža se pokazala djelotvornom u reguliranju kvalitetnog i dugotrajnog sna, kao i u borbi protiv nesanice

Imate dodatnih pitanja? Komentirajte članak ili nam se obratite putem kontakt obrasca ili telefona.

Prijavite se na naš newsletter i redovno primajte korisne članke i savjete.

kontaktirajte

Sviđa Vam se članak? Podijelite ga s prijateljima putem društvenih mreža.

Limfna drenaža nakon operacije dojke

limfna drenaža nakon operacije dojke

Što je limfni sustav?

Limfnu sustav je mreža žila i limfnih čvorova koji služe za protok i pročišćavanje limfne. Limfa je bistra, bezbojna tekućina koja nastaje u tkivu i organima. Nakon što međustanična tekućina uđe i limfne žile, naziva se limfa. Limfna se potom transportira kroz limfne čvorove, centre za pročišćavanje, gdje se filtrira i obrađuje radi uklanjanja kroz bubrege. Limfni sustav dio je imunološkog sustava. Pomaže u zaštiti i održavanju ravnoteže tekućina u tijelu, filtriranjem i odbacivanjem limfe i otpadnih proizvoda iz svih dijelova tijela. Također pomaže u borbi protiv infekcija.

Limfedem nakon operacije dojke zbog raka

Više

Kako masaža može promijeniti vaš život

Masaža drastično smanjuje migrene

Migrene su danas česta pojava, baš zbog gore opisanog načina života. I umjesto raznih tableta i tko zna kakvih liječenja, odlazak na masažu učinkovito smanjuje migrene i to odmah. Upravo to potvrđuju i mnoga istraživanja i studije.

Masaža poboljšava generalno zdravlje

O ovome također postoje mnogobrojne studije (da ne pričamo i svjedočenja redovnih praktikanata odlazaka na masažu), koje pokazuju svu širinu zdravstvenih koristi koje donosi masaža. Ublažavanje stresa, nesanice, boli, poboljšana cirkulacija, smanjena napetost mišića, povećana fleksibilnost, da nabrojimo samo neke. Više

Anticelulitna masaža – postupak

Kako masaža utječe na zdravlje

Masaža i zdravlje

Nebrojeno puno članaka i istraživanja potvrđuje mnogobrojne blagodati masaže za ljudsko zdravlje. No na koji način, zapravo, masaža djeluje na zdravlje?

Smanjuje napetost

Masaža opušta mišićno tkivo, što dovodi do smanjenja kompresije živca, povećanje opsega pokreta te smanjenja boli i osjećaja napetosti. Zagrijavanjem tijela masažom, priprema mišiće za istezanje i valjanje, kako bi se opustili i vratili u svoje prirodno stanje. Više

Pravo rješenje protiv celulita

protiv celulita

Iako nas reklame i razni „savjeti“ uvjeravaju da se celulit može jednostavno „izbrisati“, u praksi to i nije istina. No možemo ga smanjiti da se skoro uopće ne vidi.

Postoje skupi i posebni tretmani, kavitacijom ili vakuumom, ali svejedno celulit se vraća. Ima žena kojima se celulit manje vidljiv, a razlika između njih i žena s vidljivijim celulitom je u zategnutijoj koži, ali i vježbanju. Celulit je uzrokovan genetikom i hormonima, ali i lošom prehranom i navikama. Više

Mogući uzroci bolova u leđima i zglobovima

bol u vratu

Uobičajeno mišljenje je da su uzroci bolova u leđima nepravilno držanje, ozljede, krivi pokreti i slično. Za bolove u zglobovima uvjerenje je da je to proces starenja. Ipak važno je znati točan uzrok ovih tegoba kako bi se moglo krenuti u smanjenje ili rješavanje problema.

U nekim novijim istraživanjima utvrdilo se da nedostatak vitamina D može biti uzrokom bolova u zglobovima. Također su ista istraživanja ukazala da neotkrivanje i ne tretiranje nedostatka vitamina D na vrijeme, može ozbiljno ugroziti zdravlje kostiju. Više

Fizikalna ili terapija masažom – što mi je potrebno?

fizikalna ili masaža

Jeste li se ikada, uslijed bolova ili neugoda, zapitali dali vam je potrebna fizikalna ili terapija masažom? I jedna i druga terapija može izuzetno pomoći u liječenju bolova i simptoma, ali ipak postoje mnoge razlike između njih.

Dvije glavne razlike su:

  • Svrha svake terapija

Terapija masažom se koristi za trenutačno opuštanje bolova, napetosti i grčeva u mišićima. Također se koristi i kod samog opuštanja i reduciranja stresa.

Fizioterapija je usmjerena na rehabilitaciju funkcija mišića i zglobova. Većinom nakon ozljeda.

  • Obrazovanje pružatelja terapija

Da bi se stekao naziv terapeut masažom (medicinsko-sportski maser) potrebno je srednjoškolska razina obrazovanja i/ili uspješno položeno osposobljavanje za medicinsko-sportskog masera. Više