4 tehnike za suzbijanje negativnih posljedica sjedenja

Mnogi poslovi zahtijevaju dugotrajno sjedenje što može biti vrlo stresno za ljudsko tijelo. Uz prekomjerno sjedenje postoje razni zdravstveni rizici, poput nastanka krvnog ugruška kojeg nazivamo dubokom venskom trombozom. Također je povećan rizik od raznih kardiovaskularnih bolesti, dijabetesa ili hernije diska. Ukočenost mišića uzrokovanih sjedenjem u istom položaju pridonosi većem riziku od ozljeda. Na sreću postoji dosta načina da reduciramo negativne posljedice dugotrajnog sjedenja.

1. Protežite se za stolom

Ispružite noge ispod stola. Ispravite ih kako bi oslobodili protok krvi u njima. S tako ispruženim nogama usmjerite svoje nožne prste prema sebi, kako bi istegnuli članke. Također se istežite tako da podignete ruke iznad glave i s jedne na drugu stranu. Podignite glavu prema gore i krećite ju lijevo – desno, kako olakšali napetim vratnim mišićima.

2. Mijenjajte svoj položaj dok sjedite

To će spriječiti ukočenost i održavati protok krvi. Stavite si neko povišenje ispod stola kako bi vam stopala bila na povišenom. I svako malo spuštajte po jedno stopalo na pod, kako bi održavali mišiće mobilnima.

3. Vježbajte za svojim stolom

Podignite stopalo na prste i radite kružne pokrete. Podižite noge ispod stola gore dolje. Pomočite ramena prema natrag ili izvodite rotacije leđa u stolcu, kako bi olakšali napetost u leđima i vratu. Ustanite svako malo i prošećite. Ako ne možete napustiti radno mjesto mičite nogama kao da hodate na mjestu.

4. Odite na masažu

Masaža će pomoći u ublažavanju i rješavanju svih posljedica dugotrajnog sjedenja. Opušta napete mišiće, potiče cirkulaciju, smanjuje stres. Uz redovan odlazak na masažu bit će vam puno lakše duže sjediti, a i rizik od bolesti bit će puno manji. Sjedite li osam sati ili više dnevno, masaža od jednom tjedno bila bi idealna terapija.

Foto: freedigitalphotos.net by nenetus

Imate dodatnih pitanja? Komentirajte članak ili nam se obratite putem kontakt obrasca ili telefona.

Prijavite se na naš newsletter i redovno primajte korisne članke i savjete.

kontaktirajte

Sviđa Vam se članak? Podijelite ga s prijateljima putem društvenih mreža.

0 comments

Write a Comment

Fields with * are requierd

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.